راهنمای انتخاب فلاش تانک مناسب

راهنمای انتخاب فلاش تانک مناسب

فلاش تانک چیست

فلاش تانک یکی از اعضای جدا نشدنی در سرویس های بهداشتی می باشد که حضور این محصول در سرویس بهداشتی الزامی و واجب است چرا که برای نظافت و بهداشت بیشتر در کنار توالت ها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر افراد معمولاً به دنبال تهیه یک فلاش تانک مناسب هستند.

انواع فلاش تانک

معمولاً تولید فلاش تانک در انواع مختلفی صورت می‌گیرد و دارای تنوع بالایی می باشد که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  • فلاش تانک ساده که نوع قدیمی این محصول می باشد و به وسیله یک طناب یا دکمه قابل تخلیه می باشد
  • فلاش تانک دو زمانه که نسبت به نوع ساده، پیشرفته تر است و مخزن آن به دو قسمت کوچک و بزرگ تقسیم شده و دکمه های جداگانه ای دارد و افراد می‌توانند در هر بار طبق نیاز از نیاز خود یکی از دکمه را فشار دهند و مقدار آب مورد نیاز از فلاش تانک تخلیه کنند.
  • نوع اتوماتیک که برای سرویس فرنگی کاربرد دارد این است که بدون تماس دست می باشد و بلافاصله بعد از باز شدن درب سرویس بهداشتی تخلیه انجام می گیرد.
  • فلاش تانک آنتی باکتریال که از بر روی سطح آن از مواد آنتی باکتریال استفاده شده است استفاده از آن می تواند سطح بهداشت محیط را بالاتر ببرد.
  • و فلاش تانک توکار و روکار که اول به صورت مخفی فضای است و فضای بسیار کوچکی را اشغال می کند و نوع دوم قابل جداسازی از دیوار می باشد.

مزایای استفاده از فلاش تانک

استفاده از فلاش تانک مزایا و ویژگی‌های خوبی دارد که علاوه بر بهداشتی که در سرویس‌های بهداشتی ایجاد می‌کنند می‌توان این مزایا را برای خرید مد نظر قرار داد.

یکی از ویژگی های خوبی که باعث شود اقدام به خرید فلاش تانک  کنیم این است که امروزه در ساختمان های چند طبقه و شلوغ با مشکل کمبود آب یا فشار ضعیف آب مواجه هستند، بنابراین داشتن سیفون در سرویس های بهداشتی می تواند این کمبود را به خوبی جبران کند و با هدایت حجم زیادی از آب به صورت یکباره باعث می شود که عملیات تخلیه در سرویس های بهداشتی به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد.

یکی دیگر از مزایایی که استفاده از فلاش تانک دارد این است که در بعضی مواقع سرویس‌های بهداشتی به دلیل وجود آب و نمناک بودن و همچنین اینکه یکی از اساسی ترین و مهم ترین مکان‌ها برای تجمع میکروب می باشد و همین باعث می‌شود در این محیط باعث ایجاد بوی بد شود؛ بنابراین در صورت وجود این محصول می‌توان از قرص فلاش تانک برای خوشبو کردن محیط توالت در درون آنها استفاده کرد.

هنگام خرید فلش تانک به چه نکاتی باید توجه کنیم

انتخاب فلاش تانک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد چرا که یک وسیله بسیار مهم برای استفاده در سرویس های بهداشتی می باشد  بنابراین در هنگام خرید این محصول باید به نکات مهمی توجه داشته باشیم که در این جا به معرفی چند نکته از آن ها می پردازیم:

  • نوع فلش تانک

فلش تانک در انواع و مدلهای مختلفی تولید می شود که از جمله آنها می‌توان به فلاش تانک ساده، دو زمانه، آنتی باکتریال، اتوماتیک، توکار، روکار و غیره اشاره کرد که خریداران محترم باید برحسب نوع ساخت و ساز سرویس بهداشتی و همچنین اینکه کدام محصول در دکوراسیون سرویس بهداشتی آنها می تواند مناسب باشد  انتخاب کنند.

  • برند معتبر

در کشور ما برندهای زیادی اقدام به تولید فلاش تانک و سیفون توالت می کنند؛ بنابراین در هنگام خرید، باید در نظر داشته باشیم برندی را انتخاب  کنیم که مواردی از قبیل: تنوع، مدل‌های مختلف، کیفیت و میزان مرغوبیت، خدمات پس از فروش و مواردی از این قبیل را در تولیدات خود مد نظر قرار داده باشند.

  • حجم مخزن فلاش تانک

در هنگام خرید این محصول باید به این مهم توجه ویژه داشته باشیم چرا که با توجه به نیاز مصرف آب، فشار آب در ساختمان و فضای خالی سرویس بهداشتی، ظرفیت حجم فلاش تانک، مخزن مورد نیاز خود را انتخاب کنیم.

  • دوام بالا

در هنگام خرید فلاش تانک حتماً به کیفیت و میزان استحکام مواد به کار رفته در بدنه و لوله های این محصول توجه ویژه داشته باشید که بتوانید با این انتخاب، یک محصول با دوام بالا برای مدت زمان طولانی انتخاب کنید.

  • ظاهر زیبا

برای این که دکوراسیون منزل و چیدمان محیط سرویس بهداشتی، ظاهر زیبا داشته باشد سعی کنید از فلاش تانک با ظاهر متناسب با ماهیت سرویس بهداشتی خود را انتخاب کنید.

  • صرفه جویی در مصرف آب

یک مدل بسیار مناسب از فلاش تانک ها، مدل دو زمانه است. این مدل یکی از بهترین نمونه ها برای کمک به صرفه جویی در مصرف آب می‌باشد.

  • جلوگیری از رشد میکروب و باکتری

گروه دیگر هستند فلاش تانک ها وجود دارند که به دلیل خاصیت آنتی باکتریالی که دارند، از آلوده شدن محیط اطراف جلوگیری می کنند  این محصولات برای افرادی که حساسیت بیشتری نسبت به نظافت سرویس های بهداشتی دارند این اثری بسیار مناسب است .

خرید بهترین فلش تانک

معمولاً به دلیل اینکه تولیدی های زیادی در سطح کشور و شهرهای مختلف وجود دارد و اقدام به تولید این محصول در برندهای مختلف می‌کنند، انتخاب و خرید فلاش تانک مناسب برای افراد سخت می‌شودو در خرید این محصول با کیفیت مناسب، با مشکل مواجه می شوند و انتخاب برای آنها سخت می باشد. بنابراین در اینجا ما فروشگاه آنلاین دیاکو را جهت خرید سیفون و فلاش تانک، با بهترین کیفیت را به شما معرفی می کنیم. این فروشگاه دارای بهترین فلاش تانک ها با برندهای سرشناس، معتبر و  مناسب در انواع ساده، دو زمانه، توکار، روکار، اتوماتیک، آنتی باکتریال و غیر می باشد. بنابراین خریداران محترم از سراسر کشور می توانند جهت خرید این محصول با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و مقرون به صرفه از طریق این فروشگاه اقدامات لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود