معرفی انواع شیرآلات بهداشتی

معرفی انواع شیرآلات بهداشتی

شناخت انواع شیرآلات بهداشتی و اطلاعات کسب کردن در رابطه با هر کدام از آن ‌ها به شما کمک خواهد کرد تا هنگامی‌که نیاز به تعویض و یا خرید انواع جدید شیرآلات داشتید بتوانید با دید بازتری شیرآلات مورد نیاز خود را خریداری کنید. توجه نمایید که شیرآلات امروز یکی از بخش ‌های بسیار مهمی در هر خانه‌ای می‌باشد و خرید با کیفیت‌ترین انواع آن ‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پس اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید به بازسازی خانه خودتان بپردازید و یا حتی می‌خواهید که شیرآلات را تعویض کنید باید حتما در رابطه با انواع شیرآلات بهداشتی اطلاع داشته باشید تا بتوانید با توجه به شرایط منزل خودتان انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید و بتوانید به ‌راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی شیرآلات مورد نیاز خود را خریداری کنید و از آن ‌ها استفاده کنید. خوشبختانه امروز تولیدکنندگان سعی کرده‌اند که انواع شیرآلات بهداشتی را در تنوع گوناگونی برای شما تولید کنند تا شما بتوانید با توجه به نیاز و سلیقه خودتان از هر کدام از شیرآلاتی که فکر می‌کنید برایتان مناسب‌تر است استفاده کنید. فناوری تولید این شیرآلات روز به‌ روز در حال پیشرفته‌تر شدن می‌باشد و همین موضوع نیز به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با استفاده از شیرآلات مدرن زندگی را برای خودتان راحت‌تر کنید و لذت بیشتری را از استفاده از شیرآلات ببرید. توجه نمایید که شیرآلات با توجه به جنس، نوع ساخت، و نوع کنترل به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. ما در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با انواع کنترل این شیر ها صحبت کنیم.

معرفی انواع شیرآلات بهداشتی

معرفی انواع شیرآلات بهداشتی

 

شیرآلات تک دستی گیره یا اهرمی

همان‌ طور که از نام این‌گونه شیرآلات پیداست، شیرآلات اهرمی و یا تک دستگیره تنها یک دستگیره برای کنترل را دارا می‌باشند و این دستگیره در قالب اهرم وجود دارد. این شیر ها از از مدت ‌ها پیش تا امروز از طرف‌داران بسیار زیادی برخوردار بودند زیرا جزء اولین فناوری‌ ها بعد از شیر های قدیمی تلقی می‌شدند. این شیرآلات به نسبت شیرآلات قدیمی بسیار پرطرف‌دار بودند و افراد بسیار زیادی را به سمت خودشان جذب کردند. این شیر ها تنها یک دسته برای کنترل آب دارند و شما می‌توانید با چرخاندن آن ‌ها به راست و یا به چپ، میزان سرد و گرم بودن آب را اندازه گیری کنید. این شیر ها سریع‌تر دمای آب را تنظیم می‌کنند، به‌ همین دلیل شما می‌توانید با استفاده از این ‌گونه شیر ها از هدر رفت آب جلوگیری کنید. در زمینه ساخت انواع شیرآلات بهداشتی، این‌گونه شیرآلات هنوز نیز ساخته می‌شوند و افراد بسیار زیادی به‌دنبال خرید آن ‌ها هستند‌. این شیرآلات همچنین فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و برای فضا های کوچک بسیار متناسب هستند. توجه نمایید که این نوع از انواع شیرآلات بهداشتی در کنار ساده بودن و قیمت مناسب، لوکس نیز می‌باشند و می‌توانند خانه و محیط ‌های بهداشتی شما را مناسب‌تر و لاکچری تر نشان دهند.

 

شیرآلات چشمی 

یکی دیگر از انواع شیرآلات بهداشتی شیرآلات چشمی می‌باشند که همان ‌طور که از نام آن ‌ها پیداست با استفاده از یک سنسور چشمی آب را هدایت می‌کنند. هنگامی ‌که شما دست‌هایتان را زیر این شیر ها می‌گیرید سنسور های چشمی این شیر ها متوجه می‌شوند که شما به آب نیاز دارید و جریان آب را به دست شما منتقل می‌دهند. توجه نمایید که این شیر ها به دلیل این ‌که به‌ صورت چشمی کار می‌کنند از هدر رفت آب جلوگیری می‌کند، همچنین باعث بهداشتی‌تر و تمیزتر باقی ماندن محیط می‌شوند زیرا شما را از دست زدن به محیط بی‌نیاز می‌سازد. استفاده از این شیر ها معمولاً در فضا های عمومی بیشتر می‌باشد زیرا در فضا های عمومی افراد نیاز دارند که افراد بسیار بیشتری رفت ‌و آمد می‌کنند و همین موضوع می‌تواند آلودگی‌ های موجود در محیط را افزایش دهد و به همین دلیل استفاده از این شیرها می‌تواند از آلودگی ‌های ناشی از ارتباط افراد با محیط کم کند. اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که از شیرآلات هوشمند چشمی استفاده کنید می‌توانید به‌ راحتی و بدون هیچ ‌گونه مشکلی به فروشگاه ‌هایی که این شیر ها را عرضه می‌کنند مراجعه فرمایید و شیرآلات مورد نیاز خودتان را بدون هیچ‌گونه مشکلی تهیه کنید و از آن ‌ها لذت ببرید. این شیرآلات معمولاً قیمت بیشتری نسبت‌ به شیرآلات اهرمی و سایر دیگر شیر ها دارند و معمولاً در انواع ساده طراحی می‌شوند. این شیر ها فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و برای مکان ‌های کوچک بسیار مفید و مناسب هستند. توجه نمایید که میزان سردی و گرمی این شیرآلات نیز از پیش ‌تعیین‌ شده می‌باشد.

 

شیرآلات هوشمند 

یکی دیگر از انواع شیرآلات بهداشتی شیرآلات هوشمند هستند که به ‌عنوان شیرآلات دیجیتالی شناخته می‌شود. شیرآلات دیجیتالی همان‌ طور که از نام آن‌ هاست به ‌صورت دیجیتالی کار می‌کنند و مجهز به یک سیستم و یک صفحه نمایشگر هستند که شما می‌توانید با استفاده از این صفحه نمایشگر، میزان ورودی و خروجی‌ و همچنین دمای آن را به‌راحتی تنظیم کنید. همچنین شما میتوانید زمان ‌بندی مشخصی برای این‌ گونه شیر ها داشته باشید. آن‌ ها با این حرکت میتوانند سر زمان مقرر جریان آب را قطع کنند. توجه نمایید شیر ها معمولاً برای وان ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال زمانی ‌که شما بخواهید وان را پر کنید می‌توانید دمای آب را تنظیم نمایید و مدت‌زمان جریان آب را نیز مشخص کنید تا شیرآلات هوشمند بتوانند میزان آب مورد نیاز شما را در مدت ‌زمانی که نیاز دارید و همچنین با دمای مورد نظر شما در وان پر کنند تا شما بتوانید به‌ راحتی از یک حمام هیجان‌ انگیز لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود