نحوه تمیز کردن رسوب سردوش حمام

نحوه تمیز کردن رسوب سردوش حمام

شاید این مشکل برای شما نیز پیش‌ آمده باشد که بعد از گذشت مدت ‌زمانی از استفاده کردن از سر دوش های حمام، این سردوش ها رسوب می‌گیرند و فشار آب خروجی از آن ‌ها تا حد بسیار زیادی کم می‌شود. این ‌موضوع ممکن است برای شما بسیار مشکل‌ ساز شود و حتی می‌تواند کیفیت حمام کردن شما را نیز پایین بیاورد؛ اما اگر شما قصد دارید که این مقاله را بخوانید به شما نوید می‌دهیم که می‌توانید به ‌راحتی و بدون هیچ ‌گونه مشکلی از شر رسوب سردوش حمام خلاص شوید زیرا ما در این مطلب قصد داریم برای شما در رابطه با نحوه تمیز کردن رسوب سردوش حمام صحبت کنیم و اطلاعاتی در رابطه با این ‌موارد برای شما داریم، اگر شما کنجکاو می‌باشید که بیشتر در رابطه با روش‌ های تمیز کردن رسوب سردوش حمام اطلاعات کسب کنید ما را تا انتهای همراهی کنید. این روش‌ ها، روش ‌های بسیار کم‌خرج و کم‌هزینه هستند که شما حتی می‌توانید با لوازمی که آن ‌ها را در خانه دارید اقدام به تمیز کردن سردوش ها بکنید. توجه نمایید که چند وقت یک‌بار سر دوش های حمام به دلیل جریان آب دچار رسوبات و گرفتگی می‌شوند که این رسوبات موجود در آب می‌باشند که در لوله ‌های شما جریان دارند. این رسوبات پس ‌از گذشته چند هفته ممکن است که بسیار سفت شوند و جلوی خروج آب از سر دوش را بگیرند و همین ‌موضوع می‌تواند برای شما مشکل ‌ساز شود. اما شما می‌توانید با چند روش ساده و کاربردی از شر این رسوبات راحت شوید و به‌ راحتی و بدون هیچ مشکلی از فشار آب زیاد هنگام حمام کردن لذت ببرید.

نحوه تمیز کردن رسوب سردوش حمام

 

تمیز کردن رسوب سردوش حمام با استفاده از سرکه 

 سرکه یکی از موارد جرم‌ زدایی می‌باشد که باعث رسوب زدایی از سردوش حمام می‌شود. در روش تمیز کردن رسوب سردوش حمام با استفاده از سرکه شما باید سردوش را از دوش باز کنید و آن را داخل یک ظرف قرار دهید. بعد از آن شما باید سرکه ترکیبات سرکه سفید، جوش‌شیرین، و همچنین نمک را به ظرفی که سردوش را در آن گذاشته‌اید اضافه کنید و اجازه دهید که حدود سی دقیقه سردوش شما در این ترکیب بماند. بعد از آن شما می‌توانید با داغ کردن آب و کمی جوشاندن محلول سرکه و جوش‌شیرین به‌ صورت کامل تمام رسوب هایی که درون سرپوش می‌باشند را از بین ببرید و به ‌راحتی و بدون هیچ‌ گونه مشکلی از باز شدن و تمیز شدن سردوش خودتان لذت ببرید. توجه نمایید ترکیبات سرکه سفید نمک و جوش‌شیرین کاملاً اسیدی می‌باشد و همین اسیدی بودن مواد معدنی و رسوبات و سنگ‌ ها را به ‌راحتی از بین خواهد برد. فقط شما باید توجه نمایید که به ‌ازای هر لیوان سرکه باید دو قاشق چای‌خوری نمک و یک دوم لیوان جوش‌شیرین اضافه کنید. توجه نمایید که اگر شما وقت کافی را دارید بهتر است که اجازه دهید سردوش شما بیشتر در این محلول خیس بخورد. با استفاده از این الگوریتم رسوبات راحت‌تر از روی سردوش شما پاک می‌شوند.

تمیز کردن رسوب سردوش حمام با استفاده از سرکه

 

تمیز کردن رسوب سردوش حمام با استفاده از مواد شوینده

یکی از روش ‌هایی که شما می‌توانید به‌ راحتی و بدون هیچ مشکلی با استفاده از آن تمام رسوبات سردوش حمام خودتان را تمیز کنید، استفاده از انواع مختلف مواد شوینده‌ ها می‌باشد. توجه نمایید که سردوش ها به ‌صورت طبیعی، حتی بهترین انواع آن ‌ها نیز هر چند وقت یک ‌بار به تمیز شدن نیاز دارند زیرا جریان آب به ‌هر حال باعث گرفتگی آن‌ ها خواهد شد. توجه نمایید که محلول‌ ها و مواد شوینده بسیار زیادی وجود دارند که کلسیم و آهک را به‌راحتی از بین می‌برند. شما میتوانید با استفاده از این موارد تمام رسوباتی که در سوراخ سردوشی شما وجود دارند را از بین ببرید. برای تمیز کردن رسوب سر دوش حمام شما باید این محلول ‌ها را تهیه نمایید و طبق دستورالعملی که روی آن‌ ها نوشته‌ شده است اقدام کنید تا بتوانید رسوبات را از روی سردوش پاک کنید. برای بهتر شدن نتیجه کار شما می‌توانید با یک مسواک و یا فرچه تماماً سطح سردوشی را بشویید تا اضافات و باقی ‌مانده‌ی رسوبات نیز به‌‌صورت کامل از روی سردوش پاک شوند و بتوانید راحت‌تر از آن استفاده کنید. برای بهتر کردن نتیجه کار، شما می‌توانید بعد از تمیز کردن رسوب سردوش حمام با فرچه، با خلال دندان باقی‌مانده رسوبات را که در سوراخ سردوش باقی‌مانده است از روی آن به ‌صورت کامل پاک کنید و از استفاده کردن از این سردوش های تمیز لذت ببرید.

تمیز کردن رسوب سردوش حمام با استفاده از مواد شوینده

 

چک کردن هفتگی سردوش 

یکی دیگر از روش‌ هایی که می‌تواند از کثیف شدن بیش ‌از حد سر دوش حمام شما جلوگیری کند، تمیز کردن رسوب سردوش حمام به ‌صورت هفتگی می‌باشد. سعی کنید که هر هفته بعد از این ‌که تمام اعضای خانواده از حمام استفاده کرند سرپوش ‌ها را باز کنید و آن‌ ها را با فرچه‌ی محکم و آب ولرم بشویید. اگر این رسوبات به‌ صورت هفتگی از روی سرپوش پاک شوند دیگر زحمت زیادی را برای شما نخواهند داشت و شما می‌توانید به‌ راحتی و بدون هیچ مشکلی در همه مواقع از حمام کردن با دوش های با‌ کیفیت لذت ببرید. تمیز کردن رسوب سردوش حمام به ‌صورت هفتگی بسیار کمتر وقت شما خواهد گرفت و نتیجه بسیار بهتری را با خود به‌ همراه خواهد داشت. برای راحت‌تر کردن کار شما می‌توانید در کنار فرچه کشیدن روی سردوشی از انواع مواد شوینده نیز استفاده کنید تا بتوانید نتیجه کار را بهتر کنید و زمان کمتری را برای تمیز کردن سردوش بگذرید. در کنار توجه به این موارد سعی کنید که از سردوش هایی استفاده کنید که کیفیت متناسب را دارا می‌باشند. درست است که به ‌هر حال هر نوع سردوشی بعد از گذشت مدت زمانی رسوب می‌گیرد، اما اگر شما از انواع باکیفیت آن ‌ها استفاده کنید می‌توانید به‌ راحتی و در کمترین زمان رسوبات را از روی آن ‌ها پاک کنید. همچنین سر دوش های باکیفیت کمتر رسوب می‌گیرند و زحمت کمتری برای تمیز کردن رسوب سردوشی حمام برای شما با خود به‌ همراه دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود