چه شیرآلاتی برای چه فضاهایی مناسب است

چه شیرآلاتی برای چه فضاهایی مناسب است

شیرآلات ساختمانی

در طراحی دکوراسیون داخلی منازل چیزهایی هستند که فکر می‌کنیم انتخاب آنها تاثیر چندانی بر دکور ندارد اما با کمی تامل و انتخاب  دقیق، می‌بینیم که زیبایی دکوراسیون داخلی منازل را چند برابر می‌کنند. مثلاً اینکه توجه داشته باشیم شیرآلات ساختمانی چگونه انتخاب می‌شوند و کدام شیرآلات برای کدام فضاها می‌تواند مناسب باشد این مورد در دکوراسیون محیط آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی تاثیر بسیار زیادی دارد.

امروزه شیرآلات ساختمانی یکی از مهمترین اجزای جدایی ناپذیر از دکوراسیون و طراحی داخلی منازل می باشد. چیزی که تا سالهای قبل، کمتر مورد توجه مردم قرار می گرفت ولی در چند سال اخیر به مراتب توجه به استفاده مناسب از این محصولات یکی از المان های مهم طراحی فضای داخلی به حساب آمده است که از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

نکاتی در مورد خرید شیرآلات ساختمانی

در حال حاضر در هر کجای بازار که دنبال شیرآلات ساختمانی باشیم طرح های متنوع، مدرن و کلاسیک بسیار زیادی به چشم می‌آید که انتخاب را برای خریدار مشکل می کند این طراحی های متنوع کار باعث می شود که دست برای انتخاب و هماهنگ کردن اجزای داخلی محیط و دکوراسیون منازل با شیرآلات و اجرای یک دکوراسیون شیک باز باشد. بنابراین قبل از اینکه اقدام به خرید این محصولات برای فضای منازل کنید بهتر است چند نکته در مورد آنها را بدانید:

در حقیقت شیرآلات بهداشتی دارای دو بخش هستند:

  • پوسته داخلی
  • پوشش خارجی

پوسته داخل همان پایه اصلی شیرآلات می‌باشد معمولاً تولیدکنندگان، از آلیاژ برنج یا سرب خشک برای تولید آنها به کار می برند که جدیدا نیز استفاده از سرب خشک در تولید این قسمت از شیرآلات کمتر شده و معمولاً از آلیاژ برنج استفاده می کنند چرا که در صورتیکه از سرب خشک در تولید آن استفاده شود و آبکاری شیر به خوبی انجام نگیرد، به مرور زمان سرب به کار رفته در تولید آن، در آب حل می‌شود و آلودگی خطرناکی به وجود می‌آورد که می‌تواند استفاده از آب را برای افراد بسیار خطرناک و  مضر کند.

شیرآلات ساختمانی

انواع شیرآلات ساختمانی و مکان‌های استفاده از آنها

در اینجا با انواع شیرآلات آشنا می شویم:

  • شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی از سری  شیرآلاتی هستند که استفاده بسیار زیادی در دکور داخلی منازل دارند و در گذشته، این نوع شیرآلات به صورت  قرمز و آبی تولید می شدند که امروز نیز گونه‌های جدید و نمونه‌های به‌روز آنها تولید شده است  این که هر کدام برای محیط خاص مورد استفاده قرار می گیرد:

  • شیرهای تک اهرمی که برای سینک آشپزخانه و ظرفشویی آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند و قابلیت جدا شدن شیلنگ ای و سرشیر از اهرام را دارند.
  • شیرهای تک اهرمی که به صورت ایستاده هستند و برای روشویی در سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • شیرهای تک اهرمی دیواری که مخصوص سرویس بهداشتی می باشد.

 

  • شیرآلات ایستاده

شیرآلات ایستاده نیز یک سری دیگر از انواع شیرآلات ساختمانی می باشد که برای فضاهای مختلف تولید می‌شوند و با توجه به  نیاز جامعه و بازار امروزه تولید آنها، گذشته تا حدودی متفاوت شده است. در گذشته این شیرها بیشتر برای آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند که امروزه استفاده از آنها در محیط آشپزخانه کمتر شده است این شیرها کاربردی دو منظوره دارند که در بخش‌های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند به طوری که می‌توان گفت هم در آشپزخانه هم سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می‌گیرند. این شیرآلات جدیدا مورد استقبال زیادی در بازار قرار نمی گیرند و در موارد خاصی استفاده می شوند که نوع ایستاده آن معمولاً در روشویی و سینک ظرفشویی استفاده دارد و نوع دیواری در حمام توالت و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد.

  • شیرآلات پدالی

یکی از بهترین انتخاب ها برای اماکن عمومی شیرآلات پدالی هستند. چرا که این شیرها به غیر لمسی نیز مشهور هستند و در مقایسه با شیرهای الکترونیکی که یا همان شیرهای چشمی، نیاز زیادی به مصرف انرژی و همچنین برق و باتری و مواردی از این قبیل ندارد. امروزه شیرآلات پدالی جدیدی تولید می‌شوند که قابلیت تنظیم دمای آب دارند و برای اینکه توسط دست، لمس نمی‌شوند و به صورت پدالی هستند، یکی از بهترین انتخاب ها برای حفظ نظافت در مکان های عمومی، از جمله هتل‌ها، مساجد، رستوران ها، بیمارستان ها، پارک و مواردی از این قبیل می باشد.

از مزایای استفاده از این شیرآلات این است که از انتقال بیماری‌های پوستی و عفونی جلوگیری می‌کنند و همچنین اینکه یک انتخاب مناسب برای صرفه جویی در مصرف آب می باشد.

  • شیرآلات چشمی

شیرآلات چشمی از مدرن ترین و امروز ترین شیرآلات ساختمانی  می‌باشند که استفاده های شیک و مناسبی دارند و به شیر های الکترونیکی نیز معروف هستند بهداشت بالای این نوع شیرآلات و همچنین عملکرد مناسب و بی‌نقص و صرفه جویی در مصرف بیش از حد آب توسط این شیرآلات باعث شده است که از بهترین نسل شیرآلات  محسوب شوند.

 

شیرآلات ساختمانی چشمی

این شیرآلات به گونه‌ای هستند که باعث می‌شوند هوا به داخل آب نفوذ کرده و به همراه آب بیرون بیاید و باعث ایجاد حباب در آب شوند و همین امر باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود.

بهترین شیرآلات ساختمانی را از کجا تهیه کنیم

یکی از بهترین فروشگاه برای خرید انواع شیرآلات ساختمانی، مجموعه  شیرآلات دیاکو می‌باشد این مجموعه بهترین مدل‌های شیرآلات را در طرح های زیبا و جذاب، با بهترین کیفیت، از بهترین مواد اولیه تولید کرده و به بازار عرضه می‌دارد که از قیمت بسیار خوب و مناسبی برخوردار می‌باشد.

شیرآلات ساختمانی دیاکو دارای طراحی‌های زیبا و متنوع با رنگ های مختلف می‌باشد که خریداران محترم از سراسر کشور می‌توانند از بین مدل های مختلف، محصول متناسب با دکوراسیون منزل خود را انتخاب و خریداری کنند برای خرید بهترین شیرآلات ساختمانی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی این مجموعه اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود