نگاهی به مشکلات عمده ی صنعت شیر آلات ساختمانی/ برخی کالاهای بی کیفیت با نشان استاندارد در بازار عرضه می شوند

 

در حال حاضر تولید شیر آلات غیر قانونی و تامین مواد اولیه مشکل عمده فعالیت در صنعت شیر آلات ساختمانی است. مشکلی که بسیاری از فعالان این حوزه با آن دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش روابط عمومی گروه دیاکو به نقل از نشریه عصر ساختمان، مهدی هرمزی ضمن بیان این مطلب از کمبود مواد اولیه در بازار و سوء استفاده برخی ها از رانت گلایه کرد و اظهار داشت: متاسفانه مواد اولیه مورد نیاز محصولات ما بسیار کم است و به صورت شمش در بازار مبادله می شود که بسیار سخت می توان بدون رانت آن را تهیه کرد.

وی ادام داد: یکی دیگر از مشکلات تولید کنندگان اصیل و حرفه ای،  وجود کالای بی کیفیت با نشان استاندارد در بازار است که باعث کاهش اعتماد مشتری و صد البته  خرابی بازار تجهیزات ساختمانی خواهد شد.

این تولید کننده جوان و برجسته ی کشورمان در بخش دیگری از سخنان خود حمایت مسئولان از تولید کنندگان ایرانی را بسیار ضعیف دانست و تصریح  کرد: مسئولان باید نگاهشان را به تولید تغییر دهند. یک تولید کننده ایرانی تمام زحمات تولید یک کالا را به دوش می کشد در حالی که برخی از شرکت ها اجناس چینی را با قیمت بسیار پایین وارد کشور کرده و مونتاژ می کنند. در آخر هم پرداخت مالیات و سایر هزینه ها بین تولید کننده و مونتاژ کننده جنس چینی که بازار را مسموم کرده؛ یکسان است.

شایان ذکر است که گروه تولید و صنعتی دیاکو یکی از با کیفیت ترین و مطرح ترین برندهای حاضر در عرصه ی تولید شیر آلان ساختمانی بوده و به واسطه ی کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی اش علاوه بر صادرات محصول به کشورهای دیگر در سطح رقبای به نام خارجی بوده و رقابتی تنگاتنگ با آن ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود