در دیاکو 24 ساعته آماده پاسخ گویی به شما هستیم

گروه تولیدی و صنعتی دیاکو با بهره مندی از تیمی متشکل از بهترین تیم فروش و پشتیبانی، در تمام ایام سال و به صورت 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به مشتریان محترم می باشد.

به گزارش روابط عمومی گروه دیاکو،  ارائه مشاوره های دقیق به مشتریان، راهنمایی در مورد انتخاب بهترین محصول، ارائه ی توضیحات لازم در خصوص ویژگی های محصولات، هماهنگی جهت ارائه خدمات درج شده در ضمانت نامه و همچنین پاسخگویی جهت ارائه ی خدمات پس از فروش به مشتریان محترم از جمله فعالیت های تیم ارتباط با مشتریان دیاکو است.

برند دیاکو از جمله ی موفق ترین و سرآمدترین تولید کنندگان شیرآلات ساختمانی در داخل کشور بوده که به جهت کیفیت بسیار بالای محصولات و همچنین ارائه ضمانت نامه 15 ساله به خریداران، همواره رقیبی سر سخت برای محصولات خارجی به شمار رفته  و خانواده ی بزرگی از مخاطبان و مشتریان را در کنار خود دارد.

به همین جهت ارائه بهترین و سریع ترین خدمات به مشتریان همواره در دستور کار این گروه تولیدی و صنعتی بوده و امکانی را فراهم آورده که هم وطنان عزیز از جای جای کشور بتوانند علاوه بر شعب و نمایندگی های دیاکو، مستقیما جهت دریافت خدمات پس از فروش با دفتر مرکزی این مجموعه در تماس بوده و بهترین و قابل قبول ترین خدمات مورد نیاز خود را در هر ساعتی از شبانه روز دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود