نکات مهم در انتخاب روشویی سرویس بهداشتی

نکات مهم در انتخاب روشویی سرویس بهداشتی

نکات مهم در انتخاب روشویی برای سرویس بهداشتی

روشویی ها از جمله مهمترین تجهیزات یک سرویس بهداشتی محسوب می شوند که در هنگام خرید آن ها بایستی نهایت دقت را به کار گرفت. با توجه به اینکه معمولا افراد شاید کمتر پیش بیاید که روشویی منزل خود را تعویض کنند، به همین منظور نیاز است که نکات مهم در انتخاب روشویی را از همان رعایت کنیم تا محصولی ماندگار را تهیه کنیم.

روشویی ها از آن جایی که هم در پیرامون خود وسایل را ساماندهی می کنند و هم مکان شستشو و پاکیزگی هستند، به همین خاطر بسیار مهم هستند. در ادامه نکات مهم در انتخاب روشویی توضیح داده می شود که با به کارگیری این نکات در هنگام خرید قطعا محصولی مناسب تهیه خواهید کرد.

یکی از مهمترین نکاتی که می بایست در هنگام خرید روشویی به آن توجه کرد، موضوع جنس محصول است. اخیرا محصولات متنوعی در این زمینه تولید شده اند که برخی از آن ها واقعا منحصر به فرد و مطلوب است و برخی از آن ها هم کاملا بی کیفیت و ناکارآمد هستند. روشویی هایی که با کابینت همراه هستند، ضد آب بودن آن بسیار با اهمیت است.

بهترین جنسی که برای این دسته از محصولات پیشنهاد می شود، محصولات از جنس پی وی سی است که کاملا ضد آب بوده و رطوبت حاصل از حمام یا سرویس بهداشتی، آسیبی به آن نمی زند. در مورد جنس خود روشویی، اخیرا محصولاتی تحت عنوان سنگ مصنوعی روانه ی بازار شده اند، که به کورین معروف هستند. روشویی های از این دسته، جزو بهترین محصولات بازار می باشند که هم در برابر آب کاملا مقاوم هستند و هم در برابر ضربه پذیری. مهمتر این که اگر از کورین های مرغوب استفاده کنید، رنگ محصول هم ثابت بوده و به هیچ عنوان معضل کم رنگ را نخواهیم داشت.

در مورد جنس محصول حتما به توضیحات قید شده در بروشور روشویی دقت کنید. هنگامی که افراد پس از سرویس بهداشتی برای شستن دست های خود به سراغ روشویی می آیند، از انواع و اقسام مواد شوینده استفاده می کنند که اگر کاسه ی روشویی از جنس نامرغوبی برخوردار باشد، به مرور زمان از بین خواهد رفت.

از دیگر نکات مهم در انتخاب روشویی به اندازه ی کاسه و کابینت محصول بایستی توجه کرد. امروزه با توجه به کمبود فضای سرویس های بهداشتی در آپارتمان ها، از روشویی های با ابعاد کوچک استفاده می شود. بسیاری از افراد بدون در نظر گرفتن فضایی که دارند اقدام به خرید می کنند که بعد از نصب دچار مشکلاتی برای عبور و مرور و یا استفاده از روشویی می شوند. حتما فضایی که قرار است روشویی نصب شود را در نظر گرفته و نسبت به آن میزان فضایی که روشویی اشغال می کند و فضایی که قرار است فرد در آن جا مانور داشته باشد را لحاظ کنید.

روشویی ها در دو نوع با کابینت و بی کابینت هستند. توجه داشته باشید که اگر قرار است از نمونه های بدون کابینت استفاده کنید، حتما فضا را برای نصب آن مهیا کنید. بیشتر روشویی هایی بدون کابینت به دیوار پیچ می شوند و اغلب موجب نامطلوبی فضا می شوند. برای جلوگیری از این مشکل یا شلف درازی را در زیر کاسه روشویی تعبیه کنید، یا آن را در گوشه ای قرار دهید.

البته از نکات مهم در انتخاب روشویی این است که حتی الامکان از روشویی هایی استفاده کنید که دارای کابینت باشند. زیرا کابینت ها علاوه بر اینکه امکان جای دادن وسایل بهداشتی را به شما می دهند، سبب زیبایی و تناسب محیط هم می شوند.

کیفیت را فدای قیمت نکنید!

به علت اینکه اغلب روشویی ها از جنسی چینی نشکن هستند، قیمت های بالایی دارند. در همین راستا عده ی زیادی از افراد به سراغ اجناس با قیمت ارزان تر می روند. در صورتی که این کار اشتباه بزرگی است! روشویی ها از جمله اکسسوری هایی هستند که کمتر تعویض می شوند. به همین منظور بایستی محصولات با کیفیتی خریداری شوند که مقاومت قابل توجهی داشته باشند.

همواره از نکات مهم در انتخاب روشویی این است که کیفیت متریال را با قیمت آن بسنجیم. گمان نکنیم که هر محصول گران قیمتی عالی است و هر محصول ارزان قیمتی نامرغوب! قیمت هر محصول بایستی همزمان با کیفیت قیاس شود.

از دیگر نکات مهم در انتخاب روشویی این است که شکل ظاهری و رنگ محصول را با توجه به فضای سرویس انتخاب کنیم. به بیانی دیگر سبک روشویی در تبعیت با سبک مجموعه ی سرویس بهداشتی باشد. این هم پوشانی بسیار در زیبا دیده شدن محیط تاثیر دارد. رنگ کاشی های دیوار و رنگ سرامیک های کف بسیار حائز اهمیت هستند. اغلب روشویی های چینی به رنگ سفید هستند اما اخیرا تنوع رنگ روشویی ها افزایش چشمگیری داشته اند. اگر روشویی رنگی مورد پسند شما واقع شود، توجه داشته باشید که کاملا با رنگ بندی فضای سرویس مکمل باشد.

هنگام خرید محصول دقت داشته باشید که تمامی قسمت های روشویی را مورد بررسی قرار دهید. کاملا دقیق و موشکافانه چینی روشویی را بررسی کنید که ترک نداشته باشد. زیرا اگر چینی ترکی حتی به باریکی مو داشته باشد، در تماس با آب سرد یا گرم، کاملا از یکدیگر جدا شده و روشویی دیگر به درد شما نخواهد خورد.

در مجموع بایستی بدانیم که با یک انتخاب صحیح در خرید روشویی، ممکن است فضای سرویس بهداشتی یا حمام تغییر فوق العاده محسوسی داشته باشد و این فضای کوچک و کسل به فضایی پویا و با نشاط تبدیل شود. فقط بایستی نکات مهم در این زمینه دقت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود