ارتفاع مناسب نصب شیرآلات

شیرآلات امروزی یکی از بخش ‌های بسیار مهم و حیاتی در زندگی هر کدام از ما می‌باشند. ما نمی‌توانیم نقش شیرآلات را در زندگی هر روزه خود‌ نادیده بگیریم زیرا بدون وجود آن‌ ها زندگی برای ما بسیار سخت خواهد شد. شیرآلات بهداشتی به ‌عنوان ابزار هایی برای کمک به بهداشت فردی در دست‌شویی‌ ها و حمام‌ ها نصب می‌شوند و شیرآلاتی که مربوط به بهتر کردن شرایط رفاهی ما می‌باشند، در آشپزخانه نصب می‌شوند. یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن هر کسی را به خود درگیر کند ارتفاع مناسب نصب شیرآلات می‌باشد. توجه نمایید که شیرآلات با توجه به مصرفی که دارند باید در ارتفاعات متناسبی نصب شود تا بتوانند راحت‌تر در دسترس افراد قرار بگیرند. ما در ادامه قصد داریم برای شما در رابطه با ارتفاع مناسب نصب شیرآلات صحبت کنیم، اگر شما نیز کنجکاو هستید که بیشتر در رابطه با ارتفاع مناسب نصب آن ها اطلاعات کسب کنید و می‌خواهید دانش خودتان را در این زمینه بالاتر ببرید به شما پیشنهاد می‌کنیم که ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید. توجه نمایید که شیرآلات باید متناسب با ابزار ها و انواع وسایل بهداشتی که شما استفاده می‌کنید در ارتفاع ‌های گوناگونی نصب شوند تا استفاده کردن از آن برای شما راحت‌تر باشد.

ارتفاع نصب شیرآلات در روشویی

توجه نمایید که روشویی ها به ‌طور معمول به دو دسته روشویی های پایه ‌دار و روشویی های بی ‌پایه تقسیم میشوند. توجه نمایید که ارتفاع نصب شیرآلات در دو نوع روشویی با یکدیگر متفاوت می‌باشد و شما باید حتما به نوع روشویی که در حال استفاده از آن می‌باشید دقت نمایید. اگر روشویی که شما قصد دارید از آن استفاده کنید از نوع پایه ‌دار می‌باشد، شما تنها نیاز دارید که شیرآلات را در محل مشخص ‌شده نصب شیرآلات، وصل کنید. توجه نمایید که ارتفاع نصب این شیر ها معمولاً هشتاد سانتی ‌متر است.‌ در مورد نصب شیرآلات بی ‌پایه نیز شما باید روشویی در ارتفاعی حدود همین هشتاد سانتی‌متر از کف در نظر بگیرید تا بتوانید استاندارد ها را رعایت کنید و بتوانید راحت ‌تر شیر آلات روشویی را نصب کنید.

ارتفاع نصب شیر توالت فرنگی

توجه نمایید که شما برای نصب شیرآلات در توالت فرنگی باید ارتفاع بالاتری نسبت‌ به توالت ایرانی در نظر بگیرید. برای نصب شیرآلات در کنار توالت فرنگی شما باید حدودا پنجاه تا پنج سانتی ‌متر از کف زمین بالا بیایید و محل آویز شلنگ را نیز بیست سانتی‌متر بالاتر از محل قرارگیری شیرآلات قرار دهید تا بتوانید به ‌راحتی به آن دسترسی داشته باشید. توجه نمایید که در این زمینه شما باید فاصله‌ های عرضی و طولی متناسب با دیوار را نیز در نظر داشته باشید.

ارتفاع نصب شیر توالت ایرانی

برای این ‌که شما بتوانید شیرآلات توالت ایرانی را نیز نصب کنید باید از سطح زمین چهل و پنج سانتی‌متر بالا بیایید و به نصب شیرآلات در آن نقطه بپردازید. بعد از آن شما باید سی سانتی‌متر از محل نصب بالاتر بروید و محل قرارگیری شلنگ را در آن نقطه قرار دهید تا بتوانید راحت ‌تر به آن دسترسی داشته باشید.

ارتفاع نصب شیرآلات دوش حمام

توجه نمایید که دوش حمام یکی از مهم ‌ترین بخش‌ های نصب شیرآلات می‌باشد که شما باید دقت بسیار زیادی در رابطه با نصب آن  داشته باشید. توجه داشته باشید که شیر حمام باید حدوداً یک متر الی نود سانتی‌متر از روی زمین ارتفاع داشته باشد و دوش حمام نیز باید طوری بسته شود که برای افراد قد بلند با سر آن‌ ها برخورد نکند و برای افراد قد کوتاه آب به ‌صورت مناسبی روی سر و بدن آن ‌ها بریزد. از این ‌رو شما حدوداً باید سطح ارتفاع دوش را از سطح زمین یک متر و هشتاد سانتی ‌متر تا دو متر در نظر بگیرید تا بتوانید به‌ راحتی به افرادی که قصد دارد یک حمام لذت ‌بخش را تجربه کنند کمک نمایید.

ارتفاع نصب شیرآلات سینک ظرف‌شویی

برای نصب شیرآلات سینک ظرف‌شویی شما باید از سطح زمین حدود هشتاد و پنج سانتی‌ متر بالا بیاید. توجه نمایید که در این زمینه شما در هنگام نصب شیرآلات، باید به تقسیمات گرم ‌و سرد توجه داشته باشید تا خدای‌ نکرده هیچ‌گونه مشکلی از این نظر برای شما پیش نیاید. همچنین هنگام نصب شیرآلات شما باید به فاصله از دیوار و سایر اجزای آشپزخانه نیز دقت داشته باشید. برای شیرآلات مخصوص به ماشین لباس‌شویی نیز این ‌گونه شیرآلات معمولاً باید در ارتفاع متناسبی با ماشین لباس‌شویی قرار داده ‌شوند تا افراد بتوانند به‌ راحتی از آن‌ ها استفاده کنند و با باز و بسته کردن آن ‌ها جریان آب ماشین لباس‌شویی را قطع و یا وصل کنند

جمع‌بندی

توجه نمایید که به‌ طور کلی برای نصب شیرآلات شما باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا بتوانید محل مناسب برای نصب آن ‌ها را پیدا کنید. شما حتما باید هنگام نصب شیرآلات در فضا های بهداشتی مانند دست‌شویی و حمام به فاصله شیرآلات با محل رفت ‌و آمد و درب توجه داشته باشید تا در این زمینه مشکلاتی برای افراد به وجود نیاید. توجه نمایید که همچنین فشار خروج آب نیز از شیرآلات باید تنظیم‌ شده باشد تا خدای ‌نکرده هنگام استفاده برای افراد مشکلات گوناگونی را به وجود نیاورد. توجه نمایید که در زمینه نصب شیرآلات در ارتفاع مناسب شما میتوانید از افرادی که در این زمینه متخصص می‌باشند کمک بگیرید تا بتوانید بدون هیچ‌ گونه مشکلی شیرآلات را در محل متناسب خودشان نصب کنید و بتوانید در آینده نیز به ‌راحتی از آن ‌ها استفاده کنید. به‌ طور کلی محل نصب شیرآلات کار پیچیده‌ای نیست اما نیاز به فکر کردن و دقت زیادی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود