بهترین روش برای تمیز کردن سینک ظرفشویی چیست؟

روش های تمیز کردن سینک ظرفشویی متفاوت هستند اما برخی از روش ها به نسبت سایر رضایت بیشتری به همراه دارد.

تمیز کردن سینک ظرفشویی با جوش شیرین و لیمو

جوش شیرین و لیمو در لیست پاک کننده های قوی قرار دارند و برای تمیز کردن سینک ظرفشویی گزینه خوبی محسوب می شوند. در صورتی که به مواد پاک کننده شیمیایی حساسیت دارید می توانید از جوش شیرین و لیمو استفاده کنید. دقت شود که در ابتدا باید سینک ظرفشویی را تخلیه کنید و آلودگی های سطحی را از بین ببرید برای اینکار می توانید از اسکاچ و مایع ظرفشویی استفاده کنید.

سپس مقداری جوش شیرین را با کمی آبلیمو ترکیب کنید. ماده خمیری شکل نسبتاً رقیقی تهیه می شود سپس این ترکیب را به همه جای سینک بمالید و اجازه دهید 10 دقیقه بماند. در این مدل جرم و چربی ها از داخل سینک پاک می شود. سپس از آب داغ استفاده کنید و داخل سینک را کاملاً بشویید.

یکی از مواردی که بارها دیده می شود اینکه جوش شیرین به سادگی از روی سینک استیل پاک نمی شود که چاره کار استفاده از مسواک نرم است. اگر این روش را هفته ای یک بار تکرار کنید سینک کاملاً ضدعفونی می شود.

بهترین روش تمیز کردن سینک ظرفشویی با پودر ماشین

به طور کلی روش های خانگی برای تمیز کردن سینک بسیار هستند ولی ما در همین ابتدا روشی به شما پیشنهاد می دهیم که می تواند معجزه کند! استفاده از پودر ماشین لباسشویی! بله درست متوجه شدید.

روش کار به این صورت است که مقداری پودر ماشین روی سینکی که هنوز نم دار است بپاشید. اجازه دهید که چند دقیقه بگذرد، پودر ماشین با مقداری نمک روی سینک ترکیب می شود. از اسکاچ سیم دار استفاده کنید و پودر لباسشویی را بر روی سینک بفشارید و تا لک های لازم را پاک کند. سپس سینک را با آب بشویید. به طور کلی این روش سبب می شود تا بتوانید سینکی بسیار درخشان داشته باشید.

پودر ماشین سبب می شود سینک درخشان شود. این روش به نسبت سایر روش های خانگی بهترین عملکرد را دارد و به نسبت روشی جدید و به روز است.

تمیز کردن سینک ظرفشویی با پودر تمیز کننده ترکیبی

این روش پاک کردن سینک ظرفشویی به نوبه خود در لیست روش های بسیار عالی قرار دارد به طوری که می توانید با ترکیبی که تهیه می شود سینک خود را برق بیاندازید. شما نیاز به نصف فنجان جوش شیرین و بوراکس و نمک دریایی دارد. در حدود 15 قطره روغن گیاهی گریپ فروت نیاز است و البته که می توانید از روغن لیمو یا درخت چای نیز استفاده کنید.

در نهایت نیاز به سرپوش با سوراخ دارید مثلاً می توانید از شیشه ماسون استفاده کنید. تمامی موارد گفته شده باید با هم ترکیب شود و در داخل ظرف ریخته شود و اسپری صورت بگیرد اگر مواد زیاد بود می توانید آن را داخل ظرف نگهداری کنید. به این ترتیب ترکیب شما همیشه در دسترس و آماده است. در این روش سینک ظرفشویی شما به سادگی تمیز خواهد شد و برق می زند.

تمیز کردن سینک ظرفشویی با آرد

یکی از بهترین روش های تمیز کردن سینک ظرفشویی استفاده از آرد است. روشی که بسیاری از بانوان آن را تایید کرده اند. در این زمینه نیاز است که در ابتدا سینک ظرفشویی خود را با یک پارچه یا حوله کاملاً خشک کنید دقت شود که هیچ اثری از لکه آب نباید روی سینک وجود داشته باشد. در صورتی که لکه آب در داخل سینک باشد آرد تبدیل به خمیر می شود و در نهایت فرق چندانی در سینک دیده نمی شود.

در این روش می بایست مقداری آرد روی سینک بپاشید و صبر کنید. آرد سبب می شود که سینک استیل درخشان شود و همینطور اگر لکی روی سینک وجود داشته باشد را پاک می کند. در نهایت نیاز به یک دستمال تمیز دارید تا آرد را از روی سینک پاک کنید. در نهایت سینک ظرفشویی خود را با آب داغ بشویید و از درخشش آن لذت ببرید.

تمیز کردن سینک ظرفشویی با ژل مخصوص

گاه نیاز است که سینک را از بیماری های عفونی و ویروسی نیز حفظ کنید. در این زمینه می بایست از الکل یا ژل مخصوص استفاده کنید. استفاده از اسپری الکل سبب می شود که باکتری ها و ویروس ها از بین بروند و حداقل سالی دو بار این کار را انجام دهید.

تمیز کردن سینک ظرفشویی با سرکه سفید

سرکه سفید در لیست پاک کننده قدیمی و قوی قرار دارد. به طور کلی سرکه سفید از حساسیت های پوستی دور است. اگر می بینید که روی ظرفشویی لکه آب یا چربی و یا لکه غذایی قرار گرفته است بهترین روش تمیز کردن سینک ظرفشویی این است که از سرکه سفید استفاده کنید. ترکیب سرکه با نمک سبب می شود که سینک درخشان تر داشته باشد.

برق انداختن سینک ظرفشویی

در صورتی که فکر می کنید هنوز سینک ظرفشویی شما شفافیت اولیه را ندارد می توانید از مقداری روغن بچه یا روغن زیتون استفاده کنید و با یک دستمال روی سطح سینک بکشید در نهایت شاهد نتیجه مطلوبی خواهید بود. دقت کنید که براق کردن سینک بستگی به جنس آن نیز دارد بنابراین گاه یک روش برای یک نوع سینک مناسب و برای سینک دیگر مناسب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود