جدیدترین نوآوری های بکار رفته در شیرآلات

شیرآلات بهداشتی امروز یکی از بخش‌ های حیاتی در هر خانه‌ای می‌باشد. تمام خانه ‌ها چه در نوع معمولی و چه در نوع لوکس، دارای شیرآلات بهداشتی می‌باشند. ما در این مطلب قصد داریم برای شما در رابطه با جدیدترین نوآوری های بکار رفته در شیرآلات صحبت کنیم و به شما بگوییم که این بخش از خانه شما امروز تا چه حد پیشرفت کرده‌است و شما چگونه می‌توانید با خرید انواع جدید شیرآلات، زندگی را برای خودتان آسان‌تر کنید. شیرآلات معمولاً وظیفه هدایت کردن و رساندن آب به دست شما را دارند. این وسیله  باید در ارتفاع ‌های متفاوتی با توجه به نیاز کاربران نصب شود تا بتواند استفاده را برای شما راحت ‌تر کند. انواع جدید و تازه این شیرآلات علاوه ‌بر توجه به این نیاز ها، به موارد دیگری نیز توجه داشتند و سعی کرده‌اند که از آخرین نوآوری ‌های موجود در جهان استفاده کنند تا بتوانند شیرآلات مدرن و جدیدی را تهیه کنند و آن را به دست مشتری برسانند. یک مورد مشابه که در تمام این تکنولوژی ‌ها به چشم می‌خورد کم کردن مصرف آب می‌باشد. تولیدکنندگان این‌ گونه شیرآلات سعی کرده‌اند که با بهره گرفتن از انواع مختلف سیستم‌ های پیشرفته تا جایی‌که می‌تواند در مصرف آب صرفه‌جویی نماید زیرا همان ‌طور که همه شما می‌دانید کره زمین با مشکل کم‌ آبی رو به ‌روست و در صورت توجه نکردن به مصرف آب، ممکن است که در آینده مشکلات زیادی برای ما به وجود بیاید. به‌ هر حال ما در ادامه در رابطه با جدیدترین نوآوری‌ های به کار رفته در شیلات برای شما صحبت خواهیم کرد.

معرفی جدیدترین نوآوری‌ های به ‌کار رفته در شیرآلات 

شیرآلاتی که نشتی آب را نشان می‌دهد 

یکی از جدیدترین نوآوری های بکار رفته در شیرآلات  این می‌باشد که برخی از کارخانه‌ ها از سنسور هایی در ساخت این شیر ها استفاده کرده‌اند که این سنسور ها نشتی آب را در شیر نشان می‌دهند. این هشدار ها می‌توانند از طریق صفحه نمایشگر و یا صدای بوق به دست کاربران برسند و آن ‌ها را از نشتی آب اطلاع سازند. توجه نمایید که این فناوری یکی از جدیدترین فناوری‌ های روز می‌باشد که در هر نقطه‌ای از سیستم لوله‌کشی، سنسور دارد و آب‌دهی و نشتی در هر بخشی از لوله‌کشی را به شما نشان خواهد داد. علاوه ‌بر سیستم هشدار نشتی آب، این فناوری می‌تواند میزان خروجی آب را نیز تنظیم کند و میزان فشار و دمای آب را نیز به حد نصاب مدنظر شما برساند تا شما بتوانید راحت‌تر و بدون هیچ‌ گونه مشکلی از مزایای این شیرآلات استفاده کنید. توجه نمایید همچنین این سیستم ‌ها نشتی آب را حتی از راه دور نیز منتقل می‌کنند و اگر شما در مسافرت باشید می‌توانید با آگاه شدن از نشتی آب در خانه خودتان، از راه دور نشتی را کنترل کنید و آن را قطع کنید. این تکنولوژی امروزه یکی از تکنولوژی ‌های بسیار کاربردی و متناسب می‌باشد که البته قیمت نسبتاً بالایی را نیز دارا می‌باشد اما بهتر است که در خانه ‌های لوکس از این شیرآلات استفاده شود.

صرفه‌ جویی در مصرف آب 

پیشتر، ما برای شما در رابطه با این ویژگی از از ویژگی ‌های نوآوری‌ های به‌ کار رفته در شیر آلات صحبت کردیم و به شما گفتیم تولیدکنندگان شیرآلات امروزه سعی کرده‌اند که با مورد توجه قرار دادن این موضوع، هدر رفت آب را به حداقل میزان ممکن برسانند. یکی از روش ‌هایی که در این زمینه می‌توانند به افراد برای کم کردن حجم آب مصرفی کمک کند استفاده از دوش ها و شیر های آب هوشمند می‌باشد. دوش های هوشمند طوری طراحی شده‌اند که تنها هنگامی ‌که شما واقعاً به جریان آب نیاز دارید آب متصل می‌کند. توجه نمایید که برای مثال شما هنگامی‌ که منتظر هستید آب گرم شود و یا می‌خواهید که شامپو را بردارید، آب را به حال خود رها می‌کنید تا هدر برود؛ اما این دوش های هوشمند سعی می‌کنند که با استفاده از هوش مصنوعی که دارند تنها هنگامی جریان آب را وصل کنند که شما واقعاً به آب نیاز دارید و در صورتی که شما زیر دوش نباشید جریان آب به‌ طور کامل قطع خواهد شد و این‌ موضوع می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کم شدن حجم آب مصرفی داشته باشد. توجه نمایید که این بخش از جدیدترین نوآوری های بکار رفته در شیرآلات علاوه‌ بر کم کردن حجم آب مصرفی، هزینه ‌های شما را نیز پائین‌تر می‌آورد. درست است که این هزینه ‌ها ممکن است تاثیر آن‌ چنانی در زندگی شما نداشته باشند اما به ‌هر حال شما می‌توانید در رابطه با کنترل آب مصرفی خودتان حس خوبی داشته باشید و به‌ عنوان یک شهروندی که روی کره زمین زندگی می‌کند، وظیفه خودتان را انجام دهید.

شیرآلاتی که همراه با آب و صابون را نیز به‌ طور خودکار به شما انتقال می‌دهند

 

این بخش از جدیدترین نوآوری های بکار رفته در شیرآلات به شما کمک می‌کند تا در مکان‌ های عمومی و یا در منزل خودتان دیگر نیازی به دست زدن به محیط نداشته باشید. این شیرآلات در واقع از همان تکنولوژی شیرآلات چشمی کمک گرفتند، با این تفاوت که این ‌بار به ‌جای آب، آن ‌ها صابون و مواد شوینده را نیز به ‌صورت خودکار به دست شما منتقل می‌کنند تا شما دیگر نیازی نداشته باشید که برای برداشتن صابون به محیط اطراف خودتان دست بزنید. این ‌موضوع تا حد بسیار زیادی به بهداشت فردی و اجتماعی کمک خواهد کرد و همچنین از آلوده شدن و کثیف شدن محیط جلوگیری می‌کند و از انتقال بسیاری از بیماری‌ ها نیز جلوگیری می‌شود. توجه نمایید که شما می‌توانید در این شیر ها میزان صابون و یا مایع شوینده‌ی خروجی را کنترل کنید و آن را به میزان دلخواه خودتان تنظیم کنید. استفاده از این شیرآلات علاوه ‌بر بهتر کردن شرایط بهداشت، میزان مایع شوینده‌ی مصرفی را نیز به حداقل می‌رساند و از اسراف در مصرف ماده شوینده جلوگیری می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود