راهنمای خرید شیرآلات تصفیه آب

راهنمای خرید شیرآلات تصفیه آب

اگر فکر می کنید شیرآلات تصفیه آب وظیفه تصفیه را برعهده دارند، سخت در اشتباه هستید! این شیرآلات همان نقش خروجی را برعهده دارند. شیرآلات مخصوص تصفیه آب معمولاً در لیست شیرآلات اهرمی قرار می گیرند و به صورت کاملاً تخصصی طراحی می شوند به طوری که این دستگاه ها فقط برای تصفیه آب استفاده می شوند.

شیرآلات تصفیه آب در یک نگاه

شیرآلات تصفیه آب توانایی تصفیه آب را بر عهده ندارند. در واقع برای پالایش آب نیاز به دستگاه تصفیه آب است و شیرآلات تصفیه آب بدون دستگاه تصفیه عملاً بدون استفاده باقی می مانند. این ها را گفتیم تا اطلاعات شما در زمینه تصفیه آب و تجهیزات مربوط به آن تکمیل باشد.

نام دیگری که برای شیرآلات تصفیه آب در نظر گرفته می شود شیرآلات دو منظوره هستند. چرا؟ چون دارای دو خروجی به صورت جداگانه بوده و به این شکل طراحی شده اند که یک خروجی برای اتصال به آب شهری و خروجی دیگر برای اتصال به آب شیرین کن است.

هر یک از این دو خروجی دارای اهرم های مخصوص به خود هستند به طوری که می توانید به واسطه شیرآلات تصفیه آب به صورت همزمان از آب شهری برای شستشو ظروف و از آب تصفیه برای آشامیدن استفاده نمایید. این خرید برای شما به صرفه و کاربردی است.

 

 

انواع شیرآلات تصفیه آب

شیرآلات تصفیه آب در مدل های مختلفی عرضه می شود. تنوع هم از نظر ظاهر بوده و هم به واسطه آلیاژ به کار رفته در آن صورت می گیرد.

 

شیرآلات تصفیه آب دو کاره با آبکاری کروم: یکی از مدل های جذاب از شیرآلات تصفیه آب مربوط به مدل های ساخته شده از آلیاژ برنج است که با آبکاری کروم براق شده است. این محصول معمولاً در رنگ بندی های سفید و مشکی و نقره ای عرضه می شود. این محصول شامل استانداردهای لازم شیرهای اهرمی بوده و در راستای زیست محیطی نیز امتیاز کافی کسب کرده است.

شیرآلات تصفیه آب با آبکاری تحت خلاء: نوع دیگر از شیرآلات مخصوص تصفیه آب وجود دارد که از فلز کروم در تولید آن استفاده شده است اما روش پی وی دی روی آن اجرا شده که به نوبه خود آبکاری تحت خلا نامیده می شود. طراحی این سبک منحصر به فرد بوده و از رنگ کروم براق برای آن استفاده شده است.

 

شیرآلات تصفیه آب با شلنگ مجزا: در برخی از مدل های شیرآلات مخصوص تصفیه آب دوکاره از شیلنگ جداگانه برای آب شهری استفاده شده است. این شیلنگ ها برای کنترل و تسلط بهتر روی شستشو اجرا شده است به طوری که دارای فنر مخصوصی بوده و در برابر هر نوع آسیب و ضربه مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.

 

شیرآلات تصفیه آب استیل: استیل از آن دسته جنس های لوکس و بی نظیر است. کسانی که علاقه به شیرآلات تصفیه آب استیل مات دارند، این محصول را می پسندند. این مدل از شیرآلات دارای قابلیت چرخش 360 درجه هستند و به طور کلی از آلیاژ استیل با آبکاری پی وی دی ساخته شده اند.

شیرآلات تصفیه آب طلایی: در صورتی که سبک آشپزخانه شما لوکس و کلاسیک است باید به سراغ شیر آلات طلایی بروید. این مدل دارای شیلنگ پیسوار 50 سانتی بوده و به طور کلی عملیات شست و شو و تصفیه آب در دو بخش مختلف صورت می گیرد. این شیرآلات از نظر کیفیت در شرایط خاصی هستند.

 

شیرآلات تصفیه آب فنری: نوع دیگر از شیرآلات مخصوص تصفیه آب وجود دارد که معمولاً در رنگ های کروم براق و طلایی و سفید اجرا می شود و از کارتریج های مخصوصی در آن استفاده شده است. این سبک از شیرآلات در مصرف آب صرفه جویی می کنند و تغییر رنگ به مرور زمان برای آنها گزارش نشده است.

راهنمای انتخاب شیرآلات تصفیه آب

برای خرید شیرآلات تصفیه آب باید به یک سری نکات دقت داشته باشید. اول اینکه این سیستم ها باید به شکلی طراحی شده باشد که با موقعیت آشپزخانه شما سازگار باشد. دقت کنید که سرمایه گذاری خوب و مطلوب در این زمینه اثربخشی خوبی خواهد داشت.

از سوی دیگر معمولاً درجه بندی که برای شیرآلات مخصوص تصفیه آب در نظر گرفته می شود متفاوت است. برخی از سبک ها سایز بزرگی دارند و برخی ظریف تر طراحی شده اند. پس باید به این موضوع نیز دقت کنید.

از یاد نبرید که هر یک از شیرآلات مخصوص تصفیه آب دارای روش نصب مخصوص به خود هستند پس نباید یک نسخه برای همه آنها پیچیده شود. کسانی که قصد خرید شیرآلات مخصوص تصفیه آب استیل دارند باید به جنس استیل به کار رفته دقت داشته باشند. گاه استیل به کار رفته پس از مدتی دچار ضد شده و خورده می شود.

پالایش آب برخی از مناطق نیاز به دستگاه های قدرتمندتری دارد پس در خرید شیرآلات مخصوص تصفیه آب باید به این موضوع دقت ویژه ای داشته باشید.

اینطور که بررسی ها نشان می دهد تنوع در سبک و قیمت شیرآلات تصفیه آب بسیار زیاد است و کسانی که قصد خرید این محصولات را دارند باید در ابتدا موقعیت اجرای ان را مشخص کنند.

گران نخرید!

برای خرید شیرآلات تصفیه آب نیاز به صرف هزینه زیاد ندارید، کافیست به سادگی محصولی خریداری کنید که از نظر کیفیت در شرایط خوبی قرار دارد و نیاز شما را برطرف می سازد. برخی از مدل ها به واسطه طراحی بی نظیری که دارند قیمت گذاری می شوند و به طور کلی نگاه آگاهانه وجود دارد تا بتوانید محصولی خریداری کنید که با شرایط منزل شما سازگار است.  اگر هوشمندانه خرید کنید هم هزینه کمتری پرداخت می کنید و هم از خرید خود راضی خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود