شیرآلات لعاب سنگی چه ویژگی هایی دارند؟

اگر به دنبال خرید شیرآلات لعاب سنگی هستید احتمالاً اطلاعات کمی در مورد این محصول به دست شما رسیده است بنابراین در این مقاله در خصوص ویژگی های شیرآلات لعاب سنگی صحبت می کنیم. تا بدانید که از چه جنسی برای طراحی این شیر آلات استفاده شده است.

جنس روکش شیرآلات لعاب سنگی

یکی از ویژگی های مهم در شیرآلات لعاب سنگی، جنس روکشی است که مورد استفاده قرار می گیرد. در این سبک از شیرآلات از روکش لعاب سرامیکی استفاده شده است که ضد خش بوده و رسوب پذیر نخواهد بود. روکش سرامیک استفاده شده برای این شیرآلات به صورتی است که اجازه اختلاط آب گرم و سرد را نمی دهد. دیسک های سرامیکی به صورت ثابت طراحی شده اند و همینطور یک سری اهرم های متحرک نیز برای این شیرآلات وجود دارد. این مدل از شیرآلات دارای موقعیت چرخش 90 درجه ای هستند. به طور کلی دو دیسک مشخص برای این شیرآلات وجود دارد که به شکل هموار اجرا می شوند و سبب برقرار شدن جریان آن می شود. زمانی که دیسک ها در موقعیت ناهماهنگ قرار بگیرد جریان آب قطع می شود. در شیرآلات سنگی از بهترین روکش های لعاب سرامیکی استفاده شده است به طوری که مشکل چکه کردن و نشتی آن از بین می رود.

در این مدل از شیرآلات از کارتریج استفاده شده است و همینطور دیسک سرامیکی نیز اجرا می شود و این موضوع سبب می شود سطح انعطاف پذیری شیرآلات سرامیکی بیشتر شود و مشکلی برای باز و بسته کردن آب وجود نداشته باشد.

سرامیک به نسبت لاستیک فشردگی بیشتری داشته و سطح فرسایش را کاهش می دهد و نیاز به تعمیر در شیرآلات لعاب سنگی کمتر است. کارتریج به کار رفته برای شیرآلات لعاب سنگی از یک برند مشهور اسپانیایی بوده و این موضوع به کیفیت بیشتر کار کمک می کند.

 

مقاومت شیرآلات لعاب سنگی در برابر دما و فشار دما

اگر به شیر آلات سنتی و قدیمی دقت کنید در برابر دمای آب بالا دچار سوراخ شدگی و یا آسیب می شوند اما روکش لعاب سرامیکی که برای شیرآلات لعاب سنگی به کار رفته است به قدری قوی است که تحمل زیادی در برابر دما و فشار بالا دارد به این ترتیب می توان در این زمینه از محصول اطمینان داشت. فشار بالای آب و یا دمای زیاد سبب آسیب به قطعات مختلف شیرآلات سنگی نخواهد شد.

ضخامت آبکاری شیرآلات لعاب سنگی

یکی از مهمترین ویژگی های شیرآلات لعاب سنگی نوع آبکاری آن است همانطور که میدانید همه لواز جانبی و تجهیزات این شیر از جنس برنجی بوده و بهترین ابکاری برای آن صورت گرفته است. آبکاری با ضخامت 27 میکرون در شیرآلات سنگی به شکل کاملاً اصولی بوده و هیچ مشکلی در این راستا دیده نمی شود.

برنج آلیاژی از دو فلز مس و روی بوده و این دو فلز خواص نهایی برنج را تعیین می کنند. این جنس برای آبکاری شیرآلات لعاب سنگی بسیار مورد تایید قرار گرفته است. معمولاً برنج به رنگ زرد شبیه به رنگ طلا طرحی شده است و نمونه آبکاری های برگرفته از این جنس در بازار شهرت زیادی دارند. برنج در برابر کدر شدن مقاومت زیادی دارد و فرآیند اکسایش برای این جنس کمتر دیده می شود. از سوی دیگر برنج جنس میکروب کش داشته و برای شیرآلات لعاب سنگی بهترین گزینه محسوب می شود.

شیرآلات سنگی با روکش برنجی دارای زرق و برق طلایی و جلوه مجللی است و سبب می شود که سبک های مینیمال به بهترین نحو اجرا شوند.

عملیات پرداخت و سایش برای این سبک از شیرآلات به شکل کاملاً حرفه ای صورت می گیرد و کیفیت بی نظیری دارد.

مقاومت شیرآلات لعاب سنگی در برابر آلودگی و میکروب

یکی از ویژگی های بسیار مهمی که برای شیرآلات لعاب سنگی در نظر گرفته شده است مقاومت بالای آنها در برابر آلودگی است. در واقع این شیرآلات به شکلی طراحی شده اند که در برابر جذب میکروب خاصیت دافعه داشته و این موضوع سبب می شود تا از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید.

بررسی ها نشان می دهد که اجرای شیرآلات لعاب سنگی برای مکان هایی که باید عاری از میکروب باشند یک انتخاب عالی خواهد بود. جنس روکش به کار رفته برای این شیرآلات و همینطور کارتریج استفاده شده به صورتی است که افراد می توانند از آن بهترین استفاده را داشته باشند.

 

نتیجه گیری

خاصیت اجرایی شیرآلات لعاب سنگی به صورتی است که می توان آن را یک محصول جدید و کاربردی دانست اما موضوع مهمی که راجع به این شیرآلات مدنظر است اینکه وزن بالایی دارند و شاید از نظر وزن کمی مشکل ساز باشند اما نصب آنها به سادگی صورت می گیرد و آسیبی به کانتر و یا فضای توالت وارد نمی شود. معمولاً شیرآلات سنگی مناسب برای توالت هستند. این محصولات بر اساس موقعیت آبکاری مخصوص خود به طور کاملاً حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

یک نکته مهم دیگر در خصوص شیرآلات سنگی اینکه ضمانت کیفیت برای این محصول برای 15 سال بدون قید و شرط است یعنی محصول دچار هیچ آسیب ظاهری و داخلی نمی شود، رنگ محصول تغییر نمی کند و همینطور هیچ مشکلی از نظر رسوب یا سایر مسائل در این شیر دیده نمی شود. لوازم جانبی که در اختیار شما قرار می گیرد کاملاً برنجی بوده و از نظر نوع اجرا به صورت کاربردی هستند. این محصولات در طراحی بی نظیری عرضه می شود و به نوبه خود گزینه بسیار عالی برای خانه های لوکس است. اگر به دنبال فضای کلاسیک هستید شیرآلات سنگی بهترین است. در خرید دقت کنید تا محصولی که به دست شما می رسد هم از نظر دکور مورد تایید باشد و هم طراحی بی نظیری داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود