شیرآلات کم مصرف برای صرفه جویی در مصرف آب

معرفی  شیرآلات کم مصرف

شیرآلات کم مصرف چه کاربردی دارند؟ چرا خرید این نوع از شیرآلات میتواند با گذر زمان بسیار مقرون به صرفه باشد؟ انواع شیرآلاتی که آب کمتری مصرف می کنند، کدام هستند؟ در ادامه در نظر داریم به طور کامل اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه  باشید.

نصب شیرآلات کم مصرف میتواند در مصرف آب بسیار موثر باشد.  جهان در آستانه ی بی آبی است؟ اگرچه بیش از دو سوم جهان آب تشکیل داده است ولی به کارگیری این آب به عنوان آب قابل استفاده بسیار دشوار است و نیازمند مصرف انرژی و هزینه ی بسیاری است. به همین دلیل  باید در مصرف آب صرفه جویی شود ، در غیر این صورت همه ی ما گرفتار دردسرهای عظیمی خواهیم بود.

در حال حاضر نیز بسیاری از کشورها در جهان با مشکل کم آبی روبرو هستند و ایران نیز به عنوان کشوری که بیشتر مساحت آن را خشکی تشکیل داده است، با مشکلات کم آبی مواجه است. استفاده از شیرآلات کم مصرف  میتواند در مصرف بهینه ی آب بسیار سازگار باشد. هر یک از خانوارها با انتخاب شیرهای کم مصرف  میتوانند میزان مصرف آب را کاهش داده تا هم هزینه های کمتری را پرداخت کنند و هم در صرفه جویی آب گام موثری بردارند. امروزه بسیاری از خانه های هوشمند به این نوع از شیرآلات مجهز هستند. اگر چه هزینه ی درخواستی برای خرید آنها زیاد ممکن است به نظر برسد ولی ارزش آن را دارد. به همین دلیل توانسته در اولویت باشد.

 

1شیرآلات کم مصرف

 

انواع شیرآلات کم مصرف

شیرآلات کم مصرف دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و هر کدام از آنها کارایی متفاوتی دارند. شرکت های تولید کننده ی شیرآلات به منظور افزایش میزان فروش خود و جلب توجه کاربران معمولا در صدد آن هستند که محصولات بهینه تولید کنند. از انواع شیرآلات کم مصرف می توان موارد زیر را نام برد:

  • شیرآلات کم مصرف اهرمی: شیرآلات اهرمی به دلیل کارایی مطلوبی که دارند توانسته اند توجه بسیاری را به سوی خود جلب کنند. این نوع از محصولات تک دستگیره هستند و مقدار هدر رفتن آب در این نوع از محصولات بسیار کم است. بررسی های انجام شده نشان می دهد که این نوع از محصولات قابلیت آن را دارد که در مصرف بیش از 50 درصد از آب صرفه جویی کنند. شیرآلات دو دسته همواره مقدار زیادی آب را در حین چرخاندن به منظور رسیدن به دمای مطلوب می توانند از دست دهند.
  • شیرآلات کم مصرف هوشمند : شیرآلات هوشمند از دیگر انواع شیرآلات هستند که میتوانند در مصرف آب به خوبی عمل کنند. این نوع از محصولات دارای سنسورهای ویژه ای هستند که به محض خارج شدن دست می تواند مانع خروج آب باشد. به کار گیری این نوع از محصولات مزایای بسیاری دارد ولی باید نمونه های با کیفیت خریداری شود. به منظور خرید با کیفیت ترین شیرآلات کم مصرف هوشمند می توانید به بخش فروش ما مراجعه کنید.

2خرید شیرآلات کم مصرف

خرید شیرآلات کم مصرف

به منظور خرید شیرآلات کم مصرف می توانید از خدمات فروش آنلاین ما بهره مند شوید. اطلاعات کامل در مورد هر یک از محصولات درج شده است. از مهمترین مزیت خرید این شیرآلات از ما می توان موارد زیر را نام برد:

  • کیفیت عالی
  • قیمت مناسب
  • امکان خرید آنلاین

ارسال فوری اعتماد شما، سرمایه ما است. علاوه بر شیرآلات کم مصرف می توانید در لیست فروش ما تنوع وسیعی از قطعات کاهنده ی مصرف و فشار آب را مشاهده کنید. این نوع از محصولات به سر شیرآلات وصل می شود و با افزایش میزان پخش می تواند مصرف آب را کاهش دهد.

ما هزینه ی مناسبی را برای خرید شیرآلات کم مصرف در نظر گرفته یم تا کاربران عزیزمان بودجه ی کافی برای خرید داشته باشند. اگر چه ممکن است برای انتخاب این محصولات در ابتدا هزینه ی بیشتری پرداخت کنید ولی ارزش آن را دارد زیرا با گذر زمان و صرفه جویی در مصرف آب و البته پرداخت قبض آب کمتر می توانید هزینه ی پرداختی را جبران کنید.

 

قیمت شیرآلات کم مصرف

قیمت شیرآلات کم مصرف به عوامل مختلف وابسته است، به منظور اطلاع از قیمت درخواستی برای خرید این نوع از محصولات می توانید با ما در تماس بوده و اطلاع کاملی از هزینه  درخواستی شیرآلات کم مصرف به دست آورید. از جمله مهمترین عوامل موثر در قیمت این نوع از شیرالات می توان موارد زیر را نام برد:

  • نوع
  • کیفیت
  • کارایی
  • استانداردهای به کار رفته
  • برند

قیمت پیشنهادی برای خرید این شیرآلات یک مقدار مشخص است به همین دلیل اگر برای فروش این نوع از شیرآلات هزینه ی کمتری به شما پیشنهاد شد در این صورت به کیفیت آن شک کنید. کلاهبرداران معمولا برای فروش محصولات تقلبی خود برای فروش شیرآلات کم مصرف هزینه ی کمتری را پیشنهاد می دهند. شیرآلات جزو پرکاربرد ترین محصولات در منزل می باشد ، قرار است یک بار برای خرید این محصولات هزنیه کنید. به همین دلیل سعی کنید مراکز معتبر را برای خرید انتخاب کرده تا از کیفیت شیرآلات مطمئن باشید.

3قیمت شیرآلات کم مصرف

 

باید و نبایدهای شیرآلات کم مصرف

شیرآلات کم مصرف با به کارگیری فناوری های مختلف به گونه ای ساخته و طراحی می شوند که بتوانند میزان مصرف آب را کاهش دهند. این نوع از شیرآلات در مدل و طرح های مختلف تولید می شوند. متناسب با سلیقه ی فردی و دکوراسیون منزل خود می توانید بهترین نمونه شیرآلات کم مصرف را انتخاب کنید. ناگفته نماند شیرالات چشمی نیز جزو شیرآلاتی طبقه بندی می شود که میزان مصرف آب با استفاده از آنها بسیار کم است. برای کاهش میزان آب مصرفی در حمام می توانید از سردوش های کم مصرف نیز استفاده کنید. اطلاعات کامل در مورد هر یک از شیرآلات به همراه قیمت درخواستی آنها موجود می باشد. نه تنها در منازل بلکه در بسیاری از اماکن عمومی نیز به کار گیری این نوع از شیرآلات مزیت ویژه ای دارد. کارایی و مقاومت مطلوب آنها همچنین طول عمر مفید آنها را به مقدار بسیار زیاد افزایش داده است. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر در مورد شیرالات می توانید با کارشناسان ما در تماس بوده و اطلاعات لازم را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود