ویژگی های ظرفشویی مدرن

برای خرید ظرفشویی مدرن باید یک سری نکات را در نظر بگیرید تا زیبایی در عین کیفیت در اختیار شما قرار بگیرد.

 

ظرفشویی مدرن ضد زنگ است!

یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای یک سینک ظرفشویی مدرن در نظر گرفته می شود ضد زنگ بودن آن است آن هم در طولانی مدت! این موضوع از گذشته تا به امروز مورد بررسی قرار گرفته است. یکی از جنس های بی نظیر ضد زنگ، استیل استنلس 304 است. این جنس طرفدار زیادی دارد و مقاومت آن نیز ثابت شده است. خوشبختانه طرح های متفاوتی برای ظرفشویی مدرن استیل دیده می شود. برخی از مدل های ضخیم تر بوده و کیفیت بهتری دارند و برخی نازک تر هستند و دوام بیشتری دارند. ظرفشویی لوکس استیل به راحتی شسته می شود. دوام نسبتاً بالایی دارد و قیمت آن مناسب است.

ظرفشویی مدرن محکم است!

استحکام یکی از مهمترین ویژگی های ظرفشویی مدرن محسوب می شود. در ساخت سینک های چدنی از جنس بسیار محکمی استفاده شده است. این سینک ها دوام بسیار زیادی دارند و جنس چدن به صورتی است که سر و صدایی در زمان شستن ظرف شنیده نمی شود. خوشبختانه رنگ بندی ظرفشویی چدن بسیار زیاد است و با دکوراسیون آشپزخانه شما سازگار خواهد بود. اما دقت شود که وزن این سینک ها نسبتاً زیاد است.

وقتی ظرفشویی مدرن از جنس چدن را انتخاب کنید خیال شما از بابت خراشیده شدن جمع است. قیمت این مدل از سینک ها به نسبت مدل استیل بیشتر است.

 

طراحی جذاب و بی نظیر

یکی از ویژگی های مهم ظرفشویی مدرن، طراحی زیبا و خارق العاده است. سینک های ظرفشویی از جنس گرانیت و کوارتز معمولاً کیفیت بالایی داشته و بر اساس رزین اکریلیک و پلی استر طراحی می شوند که سبب استحکام بسیار بالای آنها می شود. این سینک ها در طرح و اشکال مختلفی طراحی می شوند. برخی از طرح ها منحنی بوده و برخی دیگر اریب هستند. تنوع رنگی برای این مدل از سینک ها بالا است و هیچ لکی روی آن باقی نمی اند. مقاومت این مدل از ظرفشویی مدرن در برابر خوردگی بسیار بالا بوده و مقاومت زیادی دارد.

 

مقاومت در برابر باکتری و قارچ

یکی از بهترین مدل از سینک ظرفشویی مدرن مشهور به سینک سنگی است که از سنگ مصنوعی کورین تهیه شده است. این سنگ از ترکیب اکریلیک و پلی استر و اپوکسی طراحی شده است و شامل رنگدانه های بسیار جذاب می شود. تنوع رنگی برای این نوع سینک ها بسیار بالا است و مقاومت بسیار زیادی در برابر انواع قارچ و باکتری دارد. این مدل از سینک ها لکه و آلودگی را به خود جذب نمی کند و همه ویژگی های یک سینک ظرفشویی مدرن را دارد. اما قیمت این مدل از سینک ها نسبتاً بالا است.

 

قابلیت یکپارچه سازی

از دیگر ویژگی های مهم سینک ظرفشویی مدرن این است که شرایط برای یکپارچه سازی با پیشخوان برای آن فراهم شود. سینک های سنگی صابونی در این لیست قرار دارند و به طور کلی طراحی فوق العاده و چشم گیری برای آنها صورت گرفته است. این مدل از سینک ها قابلیت برش داشته و در طرح های منحنی و اریب با لبه های بدون خطر اجرا می شود. هیچ لکه آبی روی آن باقی نمی ماند و تمیز کردن آن کار بسیار آسانی است.

 

سبک اجرای خیره کننده

اگر به دنبال جذاب ترین سینک برای آشپزخانه خود هستید پیشنهاد ما به شما سینک های سنگ مرمری است البته فرض ما بر این است که شما بودجه کافی برای خرید آن دارید. در طراحی این سینک ها از بهترین سنگ های مرمر استفاده می شود. ظاهر زیبای سنگ مرمر بسیار جذاب و دل انگیز است. مقاومت و استحکام سنگ زیاد است و ظاهری روشن و خاص دارد. مقاوم این مدل از سینک ها بسیار بالا بوده احتمال شکستن آن کم است.

 

پوشش مخصوص و مطمئن

معمولاً یک سینک ظرفشویی مدرن ، باید با روکش مناسبی طراحی شده باشد. مثلاً سینک های سرامیکی به این شکل طراحی شده اند و جلوه ای زیبا و جذاب دارند. این مدل از سینک ها برای استحکام بیشتر و تراکم بالاتر اجرا شده و ظاهری جذاب و درخشنده دارند. قابلیت خوردگی و تراشیدگی این سینک ها نسبتاً بالا است اما قیمت بسیار مناسبی دارد.

 

جدیدترین سینک ظرفشویی مدرن

اگر فکر می کنید به دنبال جدیدترین محصول بازار هستید به شما سینک های شیشه ای را معرفی می کنیم که ویژگی های یک ظرفشویی مدرن را در خود جای داده است. در تولید این سینک ها از استیل ضد زنگ در لایه زیر و از شیشه برای لایه رویی استفاده شده است. این مدل سینک ها از نظر ظاهر بسیار جذاب هستند اما شاید به زودی شاهد شکست شیشه یا ترک آن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

شهرک صنعتی عباس آباد، خیابان درنا، خیابان گلستان،کوی 2/2،پلاک 1508.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

۰۲۱۳۶۴۲۶۵۸۹/ ۰۲۱۳۶۴۲۶۵۹۰/ ۰۹۱۲۸۲۳۶۲۳۷

سبد خرید
سایدبار
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

ورود